17.2.2016

Lush | אורגני צמחוני ומדהים

שלום לכל הקוראות,
היום אני אספר לכם קצת על החנות לאש ועל הרכישות שלי, בזמן השהות שלי בקנדה.
כל החברים שלי יודעים כמה חפרתי על האהבה שפיתחתי לחנות, בקטע שרשמתי ללאש מכתב שיביאו את החברה לישראל ושאני מוכנה לעשות הכול בשביל זה יקרה, אבל אני עדיין מחכה לתשובה ;)


אז קצת על החברה, כי אני בטוחה שיש כאלו שלא ידעו על מה אני מדברת בכלל:
Lush Fresh Handmade Cosmetics, נוסדה בבריטניה ב1995.
הסיפור מעניין ומי שמעניין אותה אני ממליצה לקרוא אותו בהרחבה, ומי שלא מעניין אותה ההיסטוריה מוזמנת לדלג על החלק הזה!
המייסד של לאש היה זה שיוצר ל"The Body Shop" את המוצרים שלהם והיה הספק העיקרי שלהם.
בודי שופ קנו את הפורמולות, ואסרו על מארק וליז, היוצרים של החברה לפתוח חנות במשך 5 שנים, אז הם פתחו אתר לקניית המוצרים שלהם עם משלוח עד הבית.
העסק היה מוצלח אבל היו להם סיבוכים והם מכרו אותו, וברווח שנשאר להם הזוג הלך לשוק לקנות ירקות ופירות טריים, קנו חנות של 2 קומות, בקומה העליונה הכינו את המוצרים ובקומה התחתונה מכרו אותם. לא מקסים?!
משם בעזרת קשרים שהם הקימו עם לקוחות מרוצים משאר אנגליה והעולם, הם פתחו עוד חנויות עד שהגיעו ללאש שאנחנו מכירים היום.



רוב הקונים של לאש אוהבים את החברה לא רק בגלל המוצרים, אלה גם בגלל השירות המדהים, האידיולוגיה והאווירה בכללי.
לאש אורגנים, לא מנסים על בעלי חיים, עושים הכול ביד ממוצרים טבעיים וללא חומרים משמרים.
על כל מוצר יש מדבקה עם צילום של מי שיצר את המוצר, סימון אם הוא טבעוני, ותאריך יצור ופג תוקף שמשתנה בין מוצר למוצר, למשל את מסכות אפשר להשאיר רק עד חודש בגלל הטריות של המרכיבים.

אני הייתי בשלושה סניפים שונים ואני ממליצה אם יש לכם בחירה ללכת לחנות נפרדת ולא בתוך קניון.
השירות פשוט מושלם, המוכרים חברותיים ועוזרים, עד כדי כך שכשחזרתי לקנייה השנייה שלי המוכרת זכרה אותי ושאלה איך היו הדוגמיות הספציפיות שלקחתי.
המוכרים מלווים אותך בחנות לכל השאלות, ועם את רוצה רק לראות לבד אז הם לא יציקו.

באתר אפשר לראות איך מכינים כל מוצר, מה המרכיבים שלו והסבר על כל אחד ואחת מהם, הסבר שימוש ומלא המלצות.
ואם אתן עוקבות אחרי יוטיובריות בחו"ל בטוח ראיתן את ההולים של לאש, במיוחד זואלה (Zoella) שיש לה ארון מפוצץ בפצצות אמבט, המוצר בין הכי פופולרים. אבל לי אין אמבטיה, וגם נראלי קצת מוגזם לשלם כסף על כל אמבטיה ועדיף קצף!

יש משלוח לארץ באתר - https://www.lush.com

מה קניתי?

Snowman - Shower Jelly

בין המוצרים היחודיים של לאש זה הסבון ג'לי שלהם, שהייתי חייבת לנסות.
הוא באמת בטקטורת ג'לי, וזה גורם לו להיות מחליק אז מומלץ להשתמש בו בחתיכות עם ליפה, אבל גם לא כזה נוח כי הוא נשבר לחתיכות קטנות.
הסבון בא בצורת איש השלג, והוא במהדורת קריסטמס עם ריח מתוק עדין ופירותי.
כיף לנסות את הג'לי אבל לא הייתי רוכשת אותו שוב בגלל שלא נוח להשתמש בו ואין הרגשה ממש נקייה אחריו.


Tea Tree Water - Toner Water

מי פנים עם מי עץ התה, שאמורים להיות טובים לעור בעייתי ושומני בגלל התכונות האנטי בקטריאליות שלו.
הוא בא עם שפיצר כך שאפשר להשפריץ אותו ישר על הפנים כרענון, ואפשר אפילו לשים אותו במקרר בקיץ.
הוא מאוד עדין, לא מייבש וכן מנקה את מה שנשאר על הפנים.


Braziliant - Shampoo Bar

כבר שמתם לב שאני אוהבת מוצרים לא קונבינציונליים?
אז זה שמפו מוצק, שיש בו כמות של עד 3 בקבוקי שמפו רק בלי ליצור פסולת. הוא מושלם לנסיעות כי הוא בקושי שוקל משהו, והוא לא נוזלי.
כרגע יש 12 שמפואים בסדרה, אז היה לי ממש קשה לבחור כי לכל אחד יש ריח אחר ומטרה שונה, ולאחר ששאלתי את כל המוכרים בחנות, הרחתי כמה פעמים את כולם החלטתי על ברזיליאנט שטוב לתלתלים, נותן לחות אבל לא יותר מדי ויש לו ריח מיוחד!
אופן השימוש בו הוא פשוט להעביר אותו על השיער ונהיה ממנו קצף מפנק, הריח נשאר בשיער והוא מרגיש ממש נקי אבל לא מייבש
אני מאוד ממליצה, והייתי קונה עוד כמה ברכישה הבאה שלי!


Herbalism - Face and Body Cleanser

הרבליזם הוא סקראב שצריך להוציא קצת ממנו ולהוסיף לו כמה טיפות מים, ככה שאפשר לשלוט בכמות בלי שלאש תוסיף משהו בעצמה.
כשבאתי לקנדה העור שלי נהיה מאוד בעייתי אז חיפשתי משהו שיעזור ל, והמליצו לי על הסקראב הזה.
לי אישית לא עזרו שום מוצרים לפנים שניסיתי נגד פצעים, אצלי זה פשוט בא והולך בלי קשר למשהו ספציפי שאני מנסה.
אבל גם על הרבליזם וגם על הטונר יש ביקורות מדהימות של אנשים שזה עזר להם תוך כמה ימים אחרי ששום דבר אחר לא עזר להם.
גם על הסקראבים של לאש אני ממליצה, הbest seller שלהם הוא Ocean Salt, סקראב לפנים ולגוף.


סבון גוף - Yog Nog 

לאש ידועה כ"חנות הסבונים", אז הייתי חייבת לנסות סבון שלהם לפני החזרה שלי לישראל.
יש הרבה סבונים מוצקים שמשתנים כל הזמן, וממש קשה לבחור!
אחרי שהרחתי את כל הסבונים בחרתי לקחת את הסבון הזה שאמור להיות בריח משקה שאף פעם לא שתיתי, egg nog.
יש לו ריח מתוק שקשה להסביר, אבל מה שהכי מדהים הוא שלפעמים כשאני נכנסת לחדר הרחצה יש ריח חזק של הסבון שממלא את כל החדר!
מצד אחד הייתי קונה עוד סבונים, מצד שני אני מעדיפה נוזליים.


Tender Is The Night - Massage Bar

כשמו הוא, המסאג' בר אמור להיות למסאג'ים... רק שאני חושבת שהאחוז שבאמת קונה אותו למטרה הזאת היא מאוד קטנה.
המסאג' בר הא בעצם קרם גוף מוצק, עם חמאות גוף, שמנים ותמציות.
הוא נמס במגע עם הגוף, בגלל זה גם רכשתי קופסא נפרדת בשבילו!
עם אתן חושבות שהוא בטח שומני ולחותי מדי אז לא, לי בכלל אין עור יבש ורוב הזמן אני שמה קרם גוף כפינוק ולא כצורך, והבר הזה פשוט נספר בעור ומשאיר אותו זוהר ומהמם.
גם בריח של המסאג' בר התלבטטי לא קצת זמן, ואפילו יצאתי מחוץ לחנות להריח אותו כי אתן יכולות לדמיין כמה ריחות כבר מעורבבים בתוך החנות.


Popcorn - Lip Scrub

סקראב לשפתיים בטעם פופקורן, לגמרי סתם פינוק בשבילי, אבל מדהים לאנשים שיש להם יובש בשפתיים, ובנות שיש להן קילופים לפני ששמים אודם מאט.
לא הייתי קונה עם לא הטעם שממש קנה אותי, בול כמו הג'לי בלי בטעם פופקורן!
וכמובן שפשר ללקק את מה שנשאר על השפתיים כי הכול טבעי ;)


Sparkle - Toothy Tabs

את הטוטי טבס קניתי מרצון לנסות כמה שיותר דברים מגניבים, וכמה שיותר מוצרי לאש שונים.
אז מה שזה בעצם זה משחת שיניים מוצקת, שבאה כמו סוכריות קטנות ופשוט מרסקים אחת בין השיניים ומצחצחים כרגיל.
יש 7 טעמים שונים(!), וזה גם מוצר שקל לקחת אותו לטיסה ולטיול.
לא הייתי אומרת שזה משהו מדהים שחייבים לנסות, אבל תודו שזה קול!
היתרון הוא שאין פסולת ואין את כל החומרים המזיקים של משחת שיניים רגילה, אבל אני אסתפק בהם בינתיים.


 Sugar Scrub

והמוצר האחרון זה הגוש החמוד הזה, סקראב לגוף בריח מתקתק וצבע בוהק.
הוא יחסית זול בהשוואה לסקראבים האחרים שלהם, והוא בא בלי אריזה.
בפועל הוא מרגיש כאילו שמישהו שורט אותך בעדינות. הוא קצת מדגדג וקצת כואב, ובכלל לא לעור רגיש.
יש סקראבים הרבה יותר טובים בלאש, אבל עם יש לכם עור מאוד יבש אז זה מומלץ משבילכם!



♡♡

מקווה שגרמתי לכן לאהוב את לאש טיפה ממה שאני אוהבת, ושתדעו מה לקנות פעם הבאה שתהיו בחו"ל!
שיהיה יום או לילה טוב, ואתן יודעות כבר איפה למצוא אותי! (רמז, צד ימין;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה