31.5.2015

Products I Regret Buying | אכזבות


היי בנות!
זה ידוע שמה שמפריע לבן אדם אחד האחר יאהב, ויכול להיות שמה ששנאתי במוצר זה בדיוק מה שמישהו אחר חיפש, ובגלל זה על כל דבר שאני לא אהבתי ומתחרטת שקניתי, אני ארשום גם למי אני חושבת שהוא יתאים.
אני עושה את זה כי אני יודעת שכל דבר שלא אהבתי יכול להיות המוצר האהוב על מישהו אחר, ולא יכול להיות מוצר שהוא רק גרוע,  אחרת הוא פשוט לא ימכר.
אז נתחיל עם האכזבות שלי, ואני מקווה שזה יעזור לכם ושיהיה לכולם כיף לקרוא!

סבון מוס של ללין - Vanilla patchouli




למי הוא יתאים?
למישהי שאוהבת ניקוי עדין, בריח הזה עם לא משנה לה הריח הסינטטי.

למה לא אהבתי אותו?
קודם כל, הפיה של הסבון נתקעה ישר אחרי שקניתי אותו, מה שמקשה על השימוש בואבל מאז חידשו את האריזה.
הריח שלו מאוד סינטטי ולא נעים, ובהשוואה לקרמים באותו ריח שהם מאוד נעימים ובאמת יש להם ריח מקסים של וניל-קרמל, זה ממש כישלון.
לי לא נעים להשתמש בו מבחינת המקרם שלו, אוורירי מדי ולא כיפי. לללין יש גם קרם קצפת שהוא טיפה יותר נעים, אבל גם עליו לא עפתי.
אין תחושת ניקיון אחרי השימוש בסבון, אולי הוא טוב לניקוי מאוד עדין של העור.

BB cream - Rimmel


למי הוא יתאים?
למישהי שיש לה עור חלק, רוצה קצת spf מתחת לאיפור, וטיפת צבע על הפנים. מתאים לבנות שרק רוצות קצת לאחד את הגוון של העור שלהם, לא להסתיר יותר מדי כהויות ופגמים.

למה לא אהבתי אותו?
יש לי נקבוביות גדולות ופצעונים יבשים בעור, וכשאני מתאפרת איתו הוא נדבק באופן מאוד לא אטקרקטיבי למקומות היבשים, מראה הנקבוביות מחמיר כי הביבי קרים נספג לתוך העור עם צבע.
איכשהו הוא מצליח להבליט את הקמטוטים מתחת לעיניים, ובנוסף לכל יש לו ריח קלאסי של קרם הגנה.

Line repair theraskin concentrate - Cristina



למי הוא מתאים?
עם הקוסמטיקאית שלכן ממליצה לכן עליו, אז כנראה שהוא מתאים לכן.

למה לא אהבתי אותו?
מודה באמת,  אין לי מושג מה הוא אמור לעשות, וזה לא ממש רשום איפשהו בצורה מובנת.
הוא אמור להיות משהו בין סרום לחות לפני הקרם, אנטי אייג'ינג, פריימר...
בתכלס, לי הוא לא עושה כלום.
שמתי אותו לבד,  שמתי אותו מתחת לקרם לחות, שמתי אותו על חצי פנים, ניסיתי הכול, וכלום.
אולי הוא מיועד לסוג עור אחר, אולי זה יעבוד על מישהי אחרת, אבל בשבילי זה אפקטיבי פחות ממים.

 Pointblack Liquidlast Linerמהקולקציה המוגבלת RiRi Hearts MAC



למי הוא מתאים?
למישהי שרוצה אייליינר עמיד באש ובמים.
מתאים לים, הקיץ הלוהט, בנות שנוגעות הרבה בעיניים, או שדומעות הרבה ולפי דעתי עמיד לכל השבת.

למה לא אהבתי אותו?
העמידות באמת מפריע לי, ובגלל זה גם התחלתי לאהוב פחות את המסקרה שכל כך אהבתי They're real, כי אי אפשר להוריד אותה.
צריך לשפשף את העין כשמורידים אותה, זה פוגע בריסים וגורם לי לא לרצות להוריד את האיפור.
עם האיילייינר הזה מאוד קל לעשות טעויות, ועם עשית טעות קטנה, צריך להתאמץ מאוד בשביל לתקן אותה.
הפורמולה שלה עבה והמברשת לא נוחה, מה שמקשה לעשות קו דק ויפה, ובגלל המברשת כל הריסים שלי נצבעים ומתקשים.
( דרך אגב,  גם האייליינר ג'ל שלהם התייבש לי ממש מהר יחסית לאיכות שהוא אמור להיות)

Revlon Just Bitten Kissable Stain Balm - Adore



למי הוא מתאים?
בצבע הזה למישהי שאוהבות גווני אדמה חומים-אדומים, ובגוונים אחרים לכל מי שרוצה לחות עם צבע ולא מפריע לה ריח וטעם חזק של מנטה.

למה לא אהבתי אותו?
אני רציתי גוון בורדו, וadore הוא גוון אדום-כתום-חום-חלודה.
ובנוסף הוא מלא שימרים קטנים כאלה ולא קרמי, שעושה אותו אפילו פחות מחמיא לי.
אני לא הייתי מנסה גוונים אחרים למרות כמה שהם נראים יפים וכמה שאמה סטון מדגמנת אותם טוב, כי מאוד הפריע לי הריח וההרגשה של המנטה.
עדיף עם ישנו אותם לריח עדין יותר, נייטרלי או מתוק.

Real Techniques - Blush Brush



למי הוא מתאים?
להפתעתי הגדולה, רוב הנשים.
מתאים להנחת סומק עדינה.

למה לא אהבתי אותו?
לפי דעתי המברשת הזאת לא עושה כלום.
ניסיתי לשים איתה סומק במשך הרבה זמן, וזה פשוט לא הלך, לא משנה מה!
הרגשתי שגם אם אני אקח צללית שחורה ואנסה לשים אותה בתור סומק עדיין לא יראו כלום.
חלק משתמשות בו לפודרה או היילייטר אבקתי, ולפי דעתי באמת חבל על המוצר.
אני יודעת שזה נשמע קצת מוזר כי כולם מהללים את ריל טקניקס, אבל אני באמת לא חושבת שהם כל כך טובים, ולפי דעתי EcoTools הרבה יותר טובים בהכול!

Nivea Creme




למי הוא מתאים?
למישהי שאוהבת את הריח, לגברים שרוצים קרם גוף עם ריח נייטרלי, לבנות עם עור ממש יבש שצריכות מעבר לחמאת גוף.

למה לא אהבתי אותו?
קניתי אותו בגלל הקלאסיות שבו. במבט ראשון אהבתי את האריזת פח הפשוטה,  את המרקם העשיר, את זה שהוא מאוד פשוט ואפשר להשתמש בו גם לידיים וגם לפנים, לעשות איתו מה שאני רוצה.
אחרי חצי שימוש זרקתי אותו, כי פשוט התחלתי לשנוא אותו.
הריח מאוד מוזר ולא טבעי, אני מעדיפה ריחות מתוקים או פרשיים, זה מיושן ומזכיר לי משחה.
המרקם שלו מאוד עבה, ולא קל או כיף למרוח אותו.
לידיים הוא לא נספג בקלות,  לפנים הוא שומני מדי, ולגוף פשוט מעצבן למרוח אותו.

אבל ניסיתי גם את אח שלו, Nivea creme Soft בעיקר לפנים, והוא באמת טוב!
בגרסת הסופט לקחו את כל מה שלא טוב ברגיל והשאירו אותו בחוץ, מה שמשאיר קרם עדין, עם ריח לא חזק, מרקם נעים. מתאים לכל סוגי העור, טוב לנסיעות, וזול! ממליצה לנסות אותו!

♡♡♡♡♡


אז זהו לדיס המלצות שלי, עשיתי את הפוסט הזה כי לא באמת הכול תמיד מוצלח כמו שזה נראה, ואני אוהבת לראות גם דעות שונות על מוצרים שכולם חושבים עליהם אותו דבר.
לא עשיתי את זה בשביל להעליב אף אחד, לא את מי שמשתמש במוצרים האלו ולא את החברות, אין משהו בעולם שכולם יאהבו!

עם יש לכם מחשבות מוזמנות להגיב על הפוסט,
ואשמח עם תתמכו ותעשו לייק לבלוג בפייסבוק:
 ותעקבו בצד ימין בגרסת האינטרנט של הבלוג :)

8 תגובות:

  1. צללית שחרה בתור סומק... דווקא נשמע מעניין..
    אהבתי את הפוסט!!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעי, זה ממש אוונגארד!
      ותודה, ממש ממש כיף לשמוע!

      מחק
  2. אני מתה על פוסטים מהסוג הזה! מבין כל המוצרים בפוסט, ניסיתי רק את מברשת הסומק של ריל טכניקס שגם עלי היא לא חביבה אבל הגודל שלה הוא שמפריע לי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אהבתי את המברשת של אקו טולס כל כך יותר :)

      מחק
  3. פוסט מעולה! :-)
    עם כמה מהמוצרים הסכמתי כמו הסבון של ללין והקרם של ניוואה אבל אני דווקא די מחבבת את המברשת של ריל טכניקס

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה תודה!
      איזה כיף שאת מסכימה, וכן אין הרבה שלא אהבו את ריל טקניקס..

      מחק
  4. פוסט מעולה! אני מעריצה את הכנות שלך!

    נשיקות

    השבמחק